Tino Singh

Tino Singh tunnetaan viihteen ja bisneksen kulttuuriälykkäänä moniottelijana, viihdyttäjänä, moderoijana ja juontajana.

Intiassa syntynyt Tino muutti Suomeen perheensä kanssa 70-luvulla. Tino on ehtinyt saavuttamaan paljon eri taiteen ja viihteen aloilla, ja 2000-luvun alusta lähtien hän toiminut markkinointiviestinnän sekä digitaalisen ja tapahtumamarkkinoinnin parissa. Hän on myös kulttuuriälyn konsultointiin ja koulutukseen erikoistuneen CQ Groupin perustaja sekä Roy Marketing -markkinointitoimiston toimitusjohtaja.

Kulttuuriäly tarkoittaa kykyämme tunnistaa ja ymmärtää toisesta kulttuurista olevien arvoja, asenteita ja käyttäytymistä, sekä kykyä soveltaa tätä yhteisten tavoitteiden saavuttamiseksi.

Tino puhuu, juontaa ja moderoi sujuvasti sekä suomeksi, englanniksi että ruotsiksi.

Tinon puheenvuorojen ja valmennusten aiheita:

  • Kulttuuriäly, kulttuurienvälisyys, kulttuurisensitiivisyys
  • Ilmiön luominen verkossa ja sosiaalisessa mediassa
  • Shoppermarkkinointi, myymälämarkkinointi
  • Kulttuuriälykäs markkinointi
  • Intialainen kulttuuri ja historia
  • Esiintyminen

Jaa sivu

FacebookTwitterVimeoShare to Stumble UponMore...