Juhana Helmenkalastaja

Juhana Helmenkalastaja puhuu myynnistä, asiakaskohtaamisista, hyvästä asiakaspalvelusta ja työhyvinvoinnista.

Mistä hyvä asiakaskokemus syntyy? Miten luot hyvän ensivaikutelman? Missä motivaatio lymyilee? Miten kasvatetaan kassavirtaa? Mikä tekee hyvän myyjän?

Juhana Helmenkalastaja on karismaattinen ja kokenut esiintyjä, jolla on yli 25 vuoden käytännön kokemus erilaisista myynti- ja asiakaspalvelutehtävistä. Viimeisen kymmenen vuoden aikana hän on kouluttanut yli 12000 myynnin ja asiakaspalvelun ammattilaista. Juhanan käytännönläheiset valmennukset lisäävät myyntiä ja tekevät asiakkaasi riippuvaisiksi hyvästä palvelusta. Työhyvinvoinnin ja valmennukset parantavat henkilöstösi työviihtyvyyttä, motivaatiota ja luottamusta omiin kykyihin.

Juhanan valmennusten ja puheenvuorojen aiheita:

  • Asiakaskohtaaminen – ensivaikutelma ratkaisee
  • Lisää myyntiä – seitsemän askelta kassalle
  • Keskinäisen kehumisen kerho – työmotivaatiota parantava valmennus

Jaa sivu

FacebookTwitterVimeoShare to Stumble UponMore...